Kurser


Jeg har deltaget i flere kurser – især med henblik på at dygtiggøre mig og få mere viden inden for web, sociale media trends, analyseværktøjer og grafiske programmer, som jeg bruger i det daglige.

Under det enkelte kursus finder du en beskrivelse af kursets indhold, varighed, udbyder og et evt. kursusbevis.

Jeg holder mig desuden opdateret på trends og nye retningslinjer inden for området, eksempelvis i diverse Facebookgrupper og på blogs – og elsker også at arbejde kreativt hjemme med at lave forskelligt grafisk materiale til venner og familie.


2017

// B2B konference ved Co3
// Varighed: 5 timer
// Underviser: Flemming Klausen, Designchef + Lene Weyergang, Online Marketing Konsulent + Ib Potter, Online Marketing Chef + Cecilie Storm Henriksen, Online Tekstforfatter – alle hos Co3 i Ikast.

// Kursusbeskrivelse:

 


2016

// Google AdWords workshop
// Varighed: 3 timer
// Underviser: Kim Petersen, SEM specialist hos search marketing-bureauet OnlinePartners, Aarhus. Kurset er arrangeret af Kommunikation og Sprog.

// Kursusbeskrivelse: Formålet er at lære, hvordan en AdWords-kampagne sættes op fra bunden og hvordan man kan følge og forbedre sine resultater.

// Avanceret søgeordsanalyse
// Varighed: 3 timer
// Underviser: Peder Lyager Jensen, SEO-researcher hos search marketing-bureauet OnlinePartners, Aarhus. Kurset er arrangeret af Kommunikation og Sprog.

// Kursusbeskrivelse: Formålet er at lære at udføre en analyse, der kommer hele vejen omkring en forretnings søgeordspotentiale – med introduktion til de forskellige formål, som en søgeordsanalyse kan tjene samt kendskab til værktøjer, metode og søgeordsstrategi.

// Kom godt i gang med Google Analytics, og gør din website til en succes!
// Varighed: 3 timer
// Underviser: Morten Nevado, Conversion Specialist hos OnlinePartners, Aarhus. Kurset er arrangeret af Kommunikation og Sprog.

// Kursusbeskrivelse: Formålet er at lære Google Analytics at kende, at blive fortrolig med begreberne, kunne opsætte mål for ens digitale tilstedeværelse og følge op på dem.

// Karriere og karakterstyrker – positiv psykologi!
// Varighed: 3 timer
// Underviser: Marianne Greve Gissel. Kurset er arrangeret af Kommunikation og Sprog.

// Workshopbeskrivelse: Formålet er at blive lidt klogere på ens egne, personlige styrker for at kunne bruge disse aktivt til hverdag. Kurset tager udgangspunkt i VIA-testen.

 

kommunikation sprog


2015

// Adobe Photoshop
// Varighed: 4 timer
// Underviser: Kåre Bjørn Jensen, Indehaver af Intellia. Kurset er arrangeret af Kommunikation og Sprog.

// Kursusbeskrivelse:  Formålet er at lære Photoshops vigtigste funktioner at kende – eksempelvis billedbehandling, fritlægning, farvekorrigering samt teori omkring farvemodellerne, opløsning til tryk, print og web og filformater til disse forskellige medier.

// Adobe Illustrator 
// Varighed: 4 timer
// Underviser: Kåre Bjørn Jensen, Indehaver af Intellia. Kurset er arrangeret af Kommunikation & Sprog.

// Kursusbeskrivelse: Formålet er at lære de Illustrators vigtigste funktioner at kende – eksempelvis til at tegne logoer, opbygge søjlediagrammer og anden præsentationsgrafik.

// Adobe InDesign
// Varighed: 4 timer
// Underviser: Kåre Bjørn Jensen, Indehaver af Intellia. Kurset er arrangeret af Kommunikation og Sprog.

// Kursusbeskrivelse: Formålet er at lære InDesigns vigtigste funktioner at kende – eksempelvis til at bygge en annonce eller andet præsentationsmateriale op fra bunden.

// Sociale medier anno 2015
// Varighed: 3 timer
// Underviser: Lars Granat Jensen, Kommunikationschef hos digitalbureauet KONXION, Aalborg. Kurset er arrangeret af Kommunikation og Sprog.

// Kursusbeskrivelse: Formålet er at  lære om markedsføring på de sociale medier med udgangspunkt i værktøjer, eksempler fra virkeligheden og facts.

// Effektiv markedsføring på Facebook v. bSocial
// Varighed: 2 timer
// Underviser: Kasper Bengtson, grundlægger og ejer af Social Media Bureauet bSocial, Aarhus. Kurset er arrangeret af Kommunikation og Sprog.

// Kursusbeskrivelse: Formålet er at lære at skabe kundeloyalitet og online synlighed samt at lave en effektfuld markedsføring på Facebook, herunder opstart, vedligeholdelse og annoncering – med udgangspunkt i konkrete cases fra bSocial, regler, retningslinjer og algoritmer på Facebook.


2011

// Introduktion til Adobe InDesign, Photoshop, Illustrator & Dreamweaver
// Varighed: 6 uger
// Underviser: Morten Svinth og Malene Stokkebo hos Futurecompany, Aarhus
// Kursusbeskrivelse: Formålet er at få en grundlæggende introduktion til Adobe InDesign, Photoshop, Illustrator og Dreamweaver for at kunne løse små og større projekter i kommunikationsarbejdet, herunder eksempelvis at designe grafiske elementer, redigere billeder, opsætte et website samt at producere materiale til tryk.

// Projekter:


2010

// Salgsoptimering
// Varighed: 2 dage
// Underviser: Bestseller A/S
// Kursusbeskrivelse: Visual Merchandsing som instrument til salgsoptimering i butikken.


ikon_portfolio

ikon_cv

ikon_erhvervserfaring